THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lalaalalala...

dulu sering aku menerima mesej kol dari dia...
tapi sekarang dah tak ada semua itu...
kalau ada pun macam terpaksa atau apa-apalah...
aku sering mesej dengan dia dulu...
gurau,ketawa,sedih,menangis,dan banyak lagi...
sekarang tu semua hanya tinggal kenangan...
aku tahu dia mungkin dah jemu pada aku tapi bila aku tanya,dia kata sibuk...
kalau dengan orang lain boleh je...
tapi dengan aku selalu sibuk...
aku tahu dia dah jemu...
kalau dia jemu bagilah tahu aku...
aku tak kisah...
lagi pun aku tahu semua manusia ada perasaan jemu...
tapi aku tetap tak jemu dengan sesiapa pun...
kerana susah nak jalinkan pertalian hubungan...
jemu ke apa ke bagi aku,aku tetap layan sama aja...
tapi dia...hmmm..tak apalah..aku rela dia buat aku begini...
aku harap dia happy sudah lah..hee...=p

2 comments:

menitiharipelangi said...

alaal2x sdihnyer dier tiiii si dia tpn mlm nie hahahaj

Aku said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...sibukk ar..wekss..=p