THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

hitam putih my fvt kaler...=p

aku suke hitam putih...rmai orang tya aku knp aku suke hitam putih...
sebab dalam hidup aku dh penuh dengan warna warni...
bermacam-macam warna dalam hidup aku...
dalam hidup aku pun ada juga hitam putih tapi aku lebih suka dalam hidup aku penuh dengan warna warni...
hitam putih tu adalaah warna yang sungguh ringkas menarik dan cantik...
hitam dan putih boleh disuaikan dengan bermacam2 warna.dats why aku suke hitam putih...ada juga orang kata aku suke micheal jacksons adalah juga aku suke...ada juga orang kata warna hitam putih adalah warna emo...adalah juga...tapi yg tak leh blah org kta nyamuk aedes dan lembu..wakakaka..tak apa..aku pun sendri ada kata..hiks..=p..
kebanyakn aksesori aku semua wara hitam putih...bju aku...jam...kalu boleh bilik pun nk warna hitam putih tapi ummi aku tak bagi..ea ar nanti bilik tu dh jd gotic oke...hah aku minat gotic blackmetal..hiks...
tapi aku tak adalah nak ikut2 prgai tak bek..kalau ada pun aku taubat balik..hikk..=p...tapi kalau suami anak2 aku tu jgn ar wrna kulit htm..hikss...tp wrna kulit melyu oke gak..hikk...hahah dh smapi ke situ dh..wakaka..=p...ap2 pun xkra ar ap org nk kta aku xda wrna len k nk plh..asalkn aku punye suke ar...nanti kalau aku ad kete pun aku nk hias wrna htm putih..hikk...weks..=p..
oke ar...luv u..=p

0 comments: