THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

dont speak just type..

huhuhu...hati aku geram marah gundah semua ada...
aku tak suka bagi nombor aku pada sesiapa...
melainkan aku sendiri yang nak bagi...
kalau aku rsa aku nak bagi,aku bagi...
kalau tak aku tak akan bagi...
nombor adlah private aku...yang aku sayang dan akan jaga ia dengan baik...
dan nomor telefon juga adalah satu amanh...so kalau dh ad nombor aku tu,jaga lah dengan baik..jgn bg kat org len ar org len amik tnpa pgetahuan k apa k...dh thu nombor tel adlh private n amnh np xjga dgn baik..hmm
pas ni sesiapa ad nombor aku,plz jga ia dgn baik..nombor korg pun aku jga dgn baik...aku pun xske nombor aku jth kt tgn org len so sma jga dgn korg..so sma2 jga nombor k gmbr k ap k dgn baik...
kalau kita xjga amnh yg dbri pda kte,nt tiada spa yg akn percya kt kte...
so renung2kn dan slmt berfkr...
aku bgthu aja...jgn nt aku tkr no..aku dh xbg kt korg lg..so pndai2 ar kontek ak mcmna...igt ok...
p:s:siapa mkn cili dia yang tersa pds..........=p

0 comments: