THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

dia atau dia...

heluuuuuuuuuu...dia k dia???ap tu??heheehe..adalah..hati aku sekarang sedang dilamun cinta tapi bila nak cinta perghhhhh cinta tu lari..heee...memang cinta tu xbagi aku bercinta kot..mybe aku ak xsedia lagi..huhhu..yup memang aku tak sedia...sebab aku takut nak bercinta...tak tahu kenpa..mybe disebabkn disekeliling aku kot..ye lahh ad pasangn yg bergaduh ad psgn yg hlg mak ayh ad psgn yg mcm2 ar..mgkn disebabkn ini aku takut cinta,.kadang aku tertanya ap ITU CINTA???APA RASA CINTA???CINTA TU BEST TAK???MACAMNA RASA CINTA???aku tertanya2...dah ramai orang gthu aku tapi aku tetap tak ngerti semua itu...adakah aku patut lalui ya sendiri???owhh mungkin lambat lagi...kui2x...tapii HATIKU HANYA CINTA PADA ALLAH,NABI,UMMI,ABAH,ABANG,KAKAK,dan ORANG YANG AKU SAYANG...special someone masih belum ada lagi tapi ramai orang kata aku dah berpunya dan aku playgirl dan aku ada laki ramai...hari ini date yang ni esook date yang lain plak..aku sgt mesra...tapi cuma skdr kwan shaja...apa-pun kalau aku dah kahwin aku bagitahu siapakah cinta aku...hikk..

0 comments: