THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

aku nak apa???

aku pun tak tahu apa yang aku nak kan...aku sebenarnya nak kan KASIH SAYANG...bukan maksud aku selama aku hidup,aku tiada kasih sayang but i want KASIH SAYANG orang yang aku sayangi dari lubuk hati aku yang dalam...dia pun sayang kan aku...tapi bila dia beri kasih sayang itu,diri aku menolak kasih sayang itu...bukan aku yang menolak tapi hati...tapi hati aku sayang dia melalui hati yang ikhlas dan suci murni...yang jadi persoalannya KENAPA HATI AKU TIDAK BOLEH MENERIMA KASIH SAYANG DIA???adakah hati aku tak sedia???adakah hati aku takut???hmmm memang aku pernah katakan dulu yang aku tidak sedia lagi nak berkasih sayang pada orang yang aku sayang...tapi katakanlah aku dah berpunya,adakah semua yang aku takutkan tidak sedia tu semua hilang???hmm..mungkin hilang bila aku KAHWIN...INSYAALLAH...pada dia,maafkanlah aku...=(

2 comments:

Dandeli0n said...

sayangilah diri anda dahulu sblm menyayangi org lain-selepas allah dan rasulmu

Aku said...

oit..dh syg dh..wakakaka...=p